WELCOME MY BLOG
FOLLOW MY BLOG I WILL HIT YOU BACK OKEYYYY

Tuesday, December 20, 2011

aku bukan sengaja nak kongkong hidup kau..aku cuma tak nak kau lupakan aku..
aku juga bukan sengaja nak tanya kau ke mana hari-hari..aku cuma risau kan kau..

bila tak tanya kata kita luakan dia..bila hari-hari tanya jadi macam nie pula..aduhh..aku pown runsing la dengan hati dia..macam mane ekk cara untuk aku dapat kan kebali hati dia yang bukan lagi milik ku..??
Ya Allah beri kan lah aku jalan supaya aku dapat bersama nya kebali..bukan untuk seketika..tapi hingga ke akhir hayat..Demi Allah jika dia kebali pada aku..akan ku jaga dia bagai menatang minyak yang penuh..akan aku sayangi dia lebih dari segalanya..bah kan jika terpaksa korban kan nyawa sekalipon..aku rela..
tujuan aku bukan lah untuk main2..telah lama aku mencari cinta sejati dari seorang perempuan..aku juga sudah banyak kali kecewa..semua nya di sebab kan cinta palsu yang di beri kan kepada aku..

sungguh pon dia sudah ada peganti diriku..aku tetap akan menunggu dirinya..walaupun beribu tahun sekali pun..aku akan setia menunggu..kerana aku percaya suatu hari nanti dia akan kembali pada aku nuntuk memperoleh cinta aku padanya..

Memang aku sayang dia..wallpaper dalam handset aku ialah gambar dia..wallpaper dalam lappy aku juga gambar dia..dia maseh tidak dapat mengerti bertapa besar nya cinta ku pada nya..

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment