WELCOME MY BLOG
FOLLOW MY BLOG I WILL HIT YOU BACK OKEYYYY

Thursday, December 22, 2011

tentang aku part 2

banyak lagi pasal diri aku..aku sekolah dekat sekolah menengah tasek..tapi sebelum 2 aku sekolah dekat sekolah sukan mutiara impian..aku pindah sekolah sebab ade masalah cikit dengan transport..so aku pown tukar la sekolah..tapi aku menyesal sangat tukar sekolah..lepas jew aku tukar sekolah tu aku jadi malas..tingkatan 5..sampai 3 bulan aku tak pegi sekolah..asyik ponteng jew..mase tu kalau aku poteng mesti aku pergi cyber cafe..mase tu aku suke sangat main game online..nasib baik x kkene buang sekolah..huhu..keluar jew result SPM..result aku teruk sangat..aku rase menyesal sangat..so skunk aku nak berubah..aku lanjut kan pelajaran aku at kolej teknologi antarabangsa cybernetis..aku nak belajar rajin-rajin at sini..aku nak bukti kan at mak aku aku pown boleh berjaya..


sal cinta pulak..da banyak kali aku kecewa..aku nie da macam terkena sumpahan jew..tapi x elok la cakap macam tu kan..tahyul..aku sering di permain kan..awek aku yang mula-mula..nama dia Siti solehah..tinggal at sg. acheh..aku putus dengan dia sebab ade balak lame dy datang and mintak couple balek dengan dy..tapi tu memang silap aku sebab aku lepas kan dy..kalaw la aku x lepas kan dy masa tu..mesty kekal sampai sekarang kan..yang kedua pulak..siti aisyah..yang memang aku geram sangat dengan dy..kowg nak tawu tak..dia kaki kikis duit lelaki..duit aku dekat rm500 habis dekat dy..lepas jew dari tu aku da serik nak bercinta..tapi ade la pula awek sowg ni yang berjaya menawan haty aku..tapi yang tu pown tak tahan lama..yang ni putus langsong aku tak salah kan dy..sebab situasi nya kau terpaksa aku di paksa..dy ni kaki karoke taw tak..satu hari dy pergi karoke..tibe -tibe ex boy dy datang..tak cakap banyak terus tampar dy..so ade la mamat karoke ni tolong dy..and antar dy sampai rumah..mak dy tnya dy sape 2..bwu jew dy nak jawab tibe-tibe mamat tu jawab dy boyfriend dy..dy pown terdiam..tak bole kata apa-apa..hrmm...

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment