WELCOME MY BLOG
FOLLOW MY BLOG I WILL HIT YOU BACK OKEYYYY

Friday, February 24, 2012

mencari erti sebenar kehidupan...

kehidupan...apa yang di maksud kan kehidupan..??apa yang kita kejar dalam kehidupan ini..??semua jawapan 2 ada dlam diri masing-masing..sama ada jawapan yang positif mahupon yanh nagetif..bagi aku,aku hidup hanya ingin berjaya..keluarga aku orang susah..walaupown susah kami masih mampu untuk terus kan kehidupan ini..ini semua adalah hasil titik peluh ibuku yang mencari rezeki demi untuk menjaga perut anak-anak..walaupon kekadang perut nya sendiri x terisi..aku bangga dengan ibu aku..suatu hari nanti aku ingin bukti kan pada dia yang aku boleh berjaya..aku x kn sia-sia kan segala pengorbanan dia terhadap aku..cukup 9 bulan dia membawa aku ke hulu ke hilir..tanpa merasa jemu dan letih..setelah 9 bulan..dia sanggup menggadai nyawa demi melahirkan aku ke dunia..setelah aku di lahirkan di besarkan aku dengan penuh kasih sayang sehingga kan tidak ada seekor nyamuk pown bole menggigit aku..ibu terlalu besar pengerbanan mu terhadap aku..segala apa yang kau korban kan kepada ku sungguh tidak mampu aku balas..i love u so much mummy..thanks for everything..
impian aku juga ingin mejadi seorang yang mampu hidup di atas usaha sendiri..aku x mahu lagi menyusah kan ibuku..cukup selama 19tahun dia membesarkan aku...tapi aku juga sering tewas dengan Cinta..aku seperti kena sumpahan..setiap kali aku ingin merasa bahagia//sudah pasti kekecewaan yang akan datang..salah ke kalau aku juga ingin gembira..susah sangat ke..??mengapa hadirnya diri dia jika akan membuat aku beduka di belakang hari..mengapa dia wujud jika sukar untuk aku melupuskan dia dari ingatan ku..sesungguhnya kasih sayang itu yang perlu aku cari..aku mencari perempuan untuk di beri kan cinta bukannya perempuan yang hanya sekejap singgah dan bila sudah puas dia belalu pergi...ap semua 2..sekadar untuk menyakitkan hati..ohhhhh!!! pleace............dont doit to me again....STOP IT..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku juga berasa hidup aku ni kekosongan..apakah yang patut ku isikan di dalam hidup ku supaya kekosongan itu tidak lagi menggangu aku..cinta itu mudah datang dan mudah pergi..sekali dia datang terasa dunia milik kita..tapi bila dia pergi semacam ingin membunuh diri..adil kah..







TERIMA KASIH SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment