WELCOME MY BLOG
FOLLOW MY BLOG I WILL HIT YOU BACK OKEYYYY

Wednesday, March 28, 2012

nothing to update..:P


hye semua...oke ari ni aku nk kongsi sikit dengan korang..pasal membe aku sorang ni..aku x pernah faham sal dy..and aku x pnah lansong kacau tentang hidup dy..tapi..aku hormat dy sbub dy membe aku..korang tawu tak..dy ni jenis orang yang mcm x dew adap je..mempersenda kalam suci Al- Quran..bila aku tegur tnya aku x puas aty kew..ape bende suma 2..aku memang x bole ngn orang cm 2..oke la fine..aku igt smpai abiz sem ni je jmpe ngn dy..bub da nk kene pndah umah sewa kan..tapi ade plak dy nk dok seumah aku ...hadoi..x kan x bgi kowt..tapi aku mag x ske langsong ngn perangai dy..x pernah hormat aku sebagai kawan dy..dy igt aku ni x dew hati da perasaan ke..dy igt aku ni mcm ni LEMBU..hur,mmm...sabar jew la..nk kate depan2 nanti terasa plak kn..so aku luakan dalam nie jew la...

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment