WELCOME MY BLOG
FOLLOW MY BLOG I WILL HIT YOU BACK OKEYYYY

Sunday, April 07, 2013

Menemui cinta .


Pada tanggal 4 April 2013 seorang gadis telah berjaya memasuki kedalam haty kecil ku dan mecuri haty ku . Entah kemana haty ku ini di bawak lari oleh nya . But seriusly i LOVE her so much . Cinta jarak jauh yang aku perlu banyak bersabar . Sudah tentu kene banyak bersabar . Ye lah kita ta dapat nak tengok dia everyday , everytime ,...... But she always in my heart . Suatu hari nanti aku akan berjumpa juga dengan dea .
Aku nak selalu ada di sisi dea di saat dia susah atau senang . di saat dia sedih atau gembira . Aku nak selalu menemani dia .

Memang dia bukan orang yang pertama yang datang di dalam hidupku , tapi aku akan pasti kan dia orang yang terakhir didalam hidup ku .



I LOVE YOU IEKA


A LOVE A



TERIMA KASIH SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment