WELCOME MY BLOG
FOLLOW MY BLOG I WILL HIT YOU BACK OKEYYYY

Wednesday, April 17, 2013

Rindu yang teramat

Hai korang semua , aku ade something nak luahkan dan nak bercerita dekat korang . Korang semua mesty pernah rase rindu kat seseorang . Ta kira lah laki atau perempuan tapi yang penting rase rindu nih amat lah sakit , sakit untuk menahan .



Tadi ingat nak bertweeter dengan dia . Tapi fon aku bole plak buat hal . Ni semua angkara adik aku lah . Dia jatuh kan fon aku . Panas gila aku dengan dia . Nasib aku fikir dia adik aku je . #awak saye minta maaf sebab buat awak tertunggu-tunggu . Saye betul-betul rase bersalah#



Aku rindu kan Nur Atikah bt Mohd Said , seharian tak BBM , Wahai angin yang bertiup , kau sampaikan lah rindu ku pada dia . Kau sampai kan lah juga jiwa dan raga ku kepada dia agar dia ta perlu merasa rindu sebagai mana aku rasa , sesungguh nya Cinta ku pada mu sayang .



Ya Allah Ya Tuhan ku . Aku bermohon kepada Mu . Kau lingdungi lah dia di sana dari apa jua kesakitan yang mendatang , sesungguhnya aku amat lah menyayangi dan mencintai dirinya . Ya Allah yang maha pengasih , satu kan lah kami di atas dunia ini agar kami dapat bersama-sama kejalan Mu Ya Allah . Aku ingin jadi kan dia isteri ku Ya Allah , aku bermohon kapada Mu agar Kau pelihara lah hubungan kami ini agar mendapat keberkatan Mu, Ya Allah . Amin .
I ♡ Nur Atikah -pelengkap hidup ku (Be Mine)

TERIMA KASIH SUDI MEMBACA

No comments:

Post a Comment